Campagne 'Zin om je te zien.'

De Nationale Theatercampagne "Zin om je te zien." richt zich volledig op het enthousiasmeren van de consument om weer over te gaan tot het bezoeken van het theater. Vanuit de gezamenlijke verantwoordelijken (VSCD, NAPK, VVTP en NTF) zal de hele campagne nationaal worden uitgerold ten guste van het collectieve geheel.

De campagne moet ervoor zorgen dat het publiek weer zin krijgt om naar het theater en de concertzalen te gaan. Remy van Kesteren (harpist) gaat zich hiervoor inzetten, net als Soy Kroon (acteur), Shary-An Nivillac (zangeres) en Hadewych Minis (actrice). Er komen onder andere acties op radio en televisie via commercials, speciale online events en uiteraard op sociale media. ‘Een avondje theater is voor ons publiek de ultieme vorm van ontspanning,’ laat Hadewych, winnares van de Theo d’Or, weten. ‘Voor ons voelt het weer als vanouds en dat gevoel willen we het publiek ook geven. Daarom zeg ik: tot ziens in het theater.’

Tegelijkertijd met deze campagne wordt de website www.totinhettheater.nl gelanceerd. Hierop kan het publiek makkelijk vinden welk theater bij hen in de buurt zit en welke voorstellingen hier te zien zijn.

De campagne Zin om je te zien duurt van 26 september tot en met 16 oktober 2022.
Speciale dank gaat uit naar het ministerie van OCW, die deze campagne financieel ondersteunt.